Efukt
That's My Asshole, ASSHOLE!

That's My Asshole, ASSHOLE!

There's a very thin line between making love and balls-deep cornholio slaughterage. Where that line lies, I do no know, but I can sure as fuck tell you this greasy Estonian faggot sure as fuck crossed it.

77,205 02.22.17 Anonymous Anal
"I'm Down With Butt Sex"

"I'm Down With Butt Sex"

Perhaps my logic is flawed, but you'd think a girl with a b-hole no bigger than a marble would be against back door admittance. But as you can see she's either a witch, or her rectal cavity is in fact David Copperfield.

322,165 02.13.17 YouPorn Anal
When Gymnasts Do Porn

When Gymnasts Do Porn

You get the pampered cute girls that are able to toss their own salads. What a magical combination that is.

178,682 02.07.17 ExtremeTube Teen
Insecure Girl Does Smell Check

Insecure Girl Does Smell Check

Skip to the 1.10 mark. Even when she's piss drunk, blondie still has her concerns about possible stank seeping out of Twat Town. Cant fault her for being a considerate lover. If half the women I've ate out cared this much about hygiene, I'd still have taste buds.

170,132 02.02.17 Pornhub Drunk
Retard Watches Mom Fuck Black Guy

Retard Watches Mom Fuck Black Guy

It's hard being a single mom, after the drug addicted father of her retarded son took off, she just doesn't have any time to herself. So when it comes to mommy getting her dick, she does it while keeping an eye on her little bundle of special.

192,902 01.27.17 ExtremeTube Bizarre
The Brutal Cumpilation

The Brutal Cumpilation

Featuring cum shots of rage, bellowing whimpers and angry mongoloid orgasms so intense they could dismantle your soul with their gooey brutal essence.

2,856,079 08.04.16 Various Orgasms
THE WORST BOOB JOB IN PORNO HISTORY

THE WORST BOOB JOB IN PORNO HISTORY

It's too bad they don't do returns or exchanges, because these tits look like fuckin' grocery bags with cabbages in them. UGh...would totes still smash, but holy shit them titties fucked up yo! [SONG]

1,528,951 07.30.16 Dash Boobs
Pornstar Accidently Pukes on Fellow Actress

Pornstar Accidently Pukes on Fellow Actress

The pharyngeal reflex AKA laryngeal spasm AKA gag reflex exists to prevent us from dying, but it also makes it much harder to shove dicks down our throats. Full Scene.

1,902,421 07.24.16 Stupormundi Porn Bloopers
Making Fun of Cutters! [LOL TRIGGERS]

Making Fun of Cutters! [LOL TRIGGERS]

Why don't you post more vidz duran? Well kids unlike these girls, efukt videos don't cut themselves and this hilarious piece of troll cinema could be the greatest Self Harm PSA of all time. #swag [More Cutter Porn: HERE]

1,568,688 07.19.16 FF Crazy
TELL ME ITS GOOD DEMON PUSSIE!

TELL ME ITS GOOD DEMON PUSSIE!

A kind hearted real estate agent gets possessed by an evil dick demon and needs help excising it out with dick... LOL WTF?! [Full Scene: HERE]

2,045,758 07.14.16 Lizzy LULZ
O MY FUKING GAWD

O MY FUKING GAWD

OMFG OMFG OMG F OMG OMG OMG F F OMFG OMFG OMG OMG F FOMFG FOMG OFMG OMG [FULL SCENE] F F OMFG OMFG OMG OMG F FOMFG FOMG OFMG OMG G OMG F F OMFG OMFG OMG F

2,442,258 06.26.16 PudKnocker LULZ
The Dumbest Cunt In Porn

The Dumbest Cunt In Porn

How does one earn such a title? First, be Serenity Haze. Then sign up for porn. Then refuse to do porn stuff. Finally, accuse the producer of rape and get caught lying over and over. [Full Scene + Much Better One's: HERE]

3,027,443 06.18.16 TG Mildly Retarded
Greatest Amateur Sex Tape Fuck Ups

Greatest Amateur Sex Tape Fuck Ups

I don't know why anyone would post such things of themselves onto such a terrible place as the internet, but whatever! Come ride the shit train with me on a journey into the awful side of amateur pornography.

3,789,037 06.10.16 Various Amateur
The Caught Compilation TWO

The Caught Compilation TWO

Peeping Toms, Darling Nikki's and other miscellaneous perverts getting hilariously interrupted in the middle of trying to bust nuts.

3,956,460 06.04.16 Various Busted!
The World's Smallest Penis

The World's Smallest Penis

Meet the man whose penis looks more like a belly button with testicles. The man who gives credence to the old adage of "it's just cold outside", in response to why ones cock would be smaller than a vienna sausage.

1,717,115 05.30.16 Anonymous LULZ
The 19th Hole

The 19th Hole

I've never liked golf... or any sports for that matter. I don't see the point of putting balls in holes for points 'n shit, but when the goal has been replaced by sluts with gaping sideshow buttholes, you have earned my attention. Full video here.

1,417,527 05.26.16 Camacho Gape
Interracial Blowbang Confessions

Interracial Blowbang Confessions

A.K.A. "Django the Fifth's Revenge", is the story of a self-proclaimed "black cock slut" on a mission. Notice the highly viscous load of seminal fluid dangle dancing off her chin the whole scene... LOL. [Full Scene: HERE]

1,783,951 05.22.16 TG LULZ
Homo Attempts Straight Porn

Homo Attempts Straight Porn

Steven Daigle is the gay dude that got kicked off "Big Brother 10" and went on to fucking dudes on video for a job. Except for this scene, where he hilariously has an epic hetero pornstar threesome. [Full Scene / Homo Vids]

2,235,803 05.10.16 TG Famous
Trolling Wannabe Pornstars 2K16!

Trolling Wannabe Pornstars 2K16!

A whole new gang of ho's have greyhounded their way to New Jersey to get their pornstar dreams tested and destroyed by the most savage camera man in porno history. [Full Scenes] [Parts: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

2,818,769 04.30.16 FF LULZ
French Mustard: An Anal Sex Fail

French Mustard: An Anal Sex Fail

"France has neither winter nor summer nor morals and has usually been governed by prostitutes... apart from these drawbacks it is a fine country." - Mark Twain [SOURCE]

1,784,599 04.26.16 TG Anal
Furious Naked Man Attacks Volvo

Furious Naked Man Attacks Volvo

On a dark night in some soviet shithole, crazy old man Vlad drank on his medication, put his birthday suit on and now he ain't taking no shit from no stupid Volvos giving him any crap.

670,295 04.19.16 Vlad Exhibition
Hey Mom! Gymnastics Lessons Paid Off After All!

Hey Mom! Gymnastics Lessons Paid Off After All!

Don't worry, she's over 18... I swear!

2,502,421 04.15.16 TG Plugs
Cuck Has Second Thoughts

Cuck Has Second Thoughts

He finally decided it was time to let his wife try fucking a black dude... just once. He even films it so they can look back on this special moment. Good call because half way through he starts getting wet feet about the whole 'stranger fucking my wife' thing. SONG.

3,798,825 04.09.16 TG LULZ
Security Catches Masturbating Cam Whore

Security Catches Masturbating Cam Whore

A laptop dancing internet stripper takes her fapping to the streets. Only problem is a viewer tipped off building security and her guerrilla sexual tactics are gonna get cut short... LOL [CAMWHORES] [SONG]

2,151,436 04.04.16 TG Busted!
Type ? for random video