Efukt
That Game Made Me Cum 2 Times In 5 Minutes

That Game Made Me Cum 2 Times In 5 Minutes

THIS GAME IS REALLY EXTREME. YOU'LL SEE A LOT OF BRUTAL SEX SCENES. CAN YOU HANDLE IT?

257,555 03.17.17 GA Advertisement
Hottest Arab Pornstar of all Time

Hottest Arab Pornstar of all Time

Congratulations! You just disobeyed 50 generations of strict sexual guidelines to give southern white males their biggest erections since the Michael Brown verdict.

86,798 03.16.17 PornHub Teen
Not Throat Fucking - Throat BULLDOZING

Not Throat Fucking - Throat BULLDOZING

Some "feels" I'm glad I will never experience in life: pap smears, digesting $20 worth of Del Taco and the Simon Cowell of deep throating porn demanding I GO DEEPER. There's just no coming back from something like this.

235,685 03.07.17 ExtremeTube Extreme
She Dont Like 15 Inch Penises

She Dont Like 15 Inch Penises

Much like Adele after mistakenly ingesting a reduced fat potato chip, you can quite literally see fear in this girl's eyes. Emphasis @ 10.40 mark with the commencement of non-lubricated, deer-in-headlights anal. More HERE.

286,103 02.28.17 BST Painal
That's My Asshole, ASSHOLE!

That's My Asshole, ASSHOLE!

There's a very thin line between making love and balls-deep cornholio slaughterage. Where that line lies, I do no know, but I can sure as fuck tell you this greasy Estonian faggot sure as fuck crossed it.

165,396 02.22.17 Anonymous Anal
The Biggest Cuck on This Shitty Earth

The Biggest Cuck on This Shitty Earth

AKA "How Donald overcame adversity and wifed the biggest whore in town" AKA "YOU GOT CUCKED THE FUCK OUT!". SONG.

1,447,107 09.05.16 Arlindo Cuckold
18 Year Old Suffers O-Ring Blowout

18 Year Old Suffers O-Ring Blowout

Don't worry, in a few days she'll be sitting and shitting normally. Just gotta put some icy-hot on her hurt butt and eat a lot of fiber. No worries. [FULL SCENE] [SONG]

3,168,002 08.28.16 Duran Painal
Feminist Dike VS The Patriarchy

Feminist Dike VS The Patriarchy

Feminazi landwhale beaches herself on the set of FaceFucking.com and shares her bloated-ass thoughts on sex, feminism and society.

1,491,423 08.23.16 FF LULZ
MOTHER FUCKING T-REX!

MOTHER FUCKING T-REX!

Fun Fact: Herpetophiliacs Paleontologists don't really know how big a tyrannosaurus rex's penis actually was. Estimations are somewhere between 10 inches and 12 feet. [Moar T-Rex + Cam Sluts] [Song]

1,648,313 08.17.16 TG Camwhores
Getting His Monies Worth

Getting His Monies Worth

Any prosti can pull off a blowjob. But managing Tom Brady's total passing yards, ordering tonight's dinner AND getting your teeth scraped for a cool $13.00 per hour? That takes a whole other level of debauchery. The glory days of trading sex for Canadian pennies is officially over.

1,435,211 08.17.16 PornSpot Plugs
GIRL HAS DELAYED ORGASM

GIRL HAS DELAYED ORGASM

We're all too familiar with premature ejaculators, but what about latent ejaculation? Watch as Sum Dum Ho starts cumming an entire minute after intercourse is completed without even being touched. WTF? [Full Scene: HERE]

1,779,901 08.12.16 O.O Orgasms
The Brutal Cumpilation

The Brutal Cumpilation

Featuring cum shots of rage, bellowing whimpers and angry mongoloid orgasms so intense they could dismantle your soul with their gooey brutal essence.

2,941,871 08.04.16 Various Orgasms
THE WORST BOOB JOB IN PORNO HISTORY

THE WORST BOOB JOB IN PORNO HISTORY

It's too bad they don't do returns or exchanges, because these tits look like fuckin' grocery bags with cabbages in them. UGh...would totes still smash, but holy shit them titties fucked up yo! [SONG]

1,558,287 07.30.16 Dash Boobs
Pornstar Accidently Pukes on Fellow Actress

Pornstar Accidently Pukes on Fellow Actress

The pharyngeal reflex AKA laryngeal spasm AKA gag reflex exists to prevent us from dying, but it also makes it much harder to shove dicks down our throats. Full Scene.

1,937,390 07.24.16 Stupormundi Porn Bloopers
Making Fun of Cutters! [LOL TRIGGERS]

Making Fun of Cutters! [LOL TRIGGERS]

Why don't you post more vidz duran? Well kids unlike these girls, efukt videos don't cut themselves and this hilarious piece of troll cinema could be the greatest Self Harm PSA of all time. #swag [More Cutter Porn: HERE]

1,598,641 07.19.16 FF Crazy
TELL ME ITS GOOD DEMON PUSSIE!

TELL ME ITS GOOD DEMON PUSSIE!

A kind hearted real estate agent gets possessed by an evil dick demon and needs help excising it out with dick... LOL WTF?! [Full Scene: HERE]

2,083,921 07.14.16 Lizzy LULZ
O MY FUKING GAWD

O MY FUKING GAWD

OMFG OMFG OMG F OMG OMG OMG F F OMFG OMFG OMG OMG F FOMFG FOMG OFMG OMG [FULL SCENE] F F OMFG OMFG OMG OMG F FOMFG FOMG OFMG OMG G OMG F F OMFG OMFG OMG F

2,487,049 06.26.16 PudKnocker LULZ
The Dumbest Cunt In Porn

The Dumbest Cunt In Porn

How does one earn such a title? First, be Serenity Haze. Then sign up for porn. Then refuse to do porn stuff. Finally, accuse the producer of rape and get caught lying over and over. [Full Scene + Much Better One's: HERE]

3,083,027 06.18.16 TG Mildly Retarded
Greatest Amateur Sex Tape Fuck Ups

Greatest Amateur Sex Tape Fuck Ups

I don't know why anyone would post such things of themselves onto such a terrible place as the internet, but whatever! Come ride the shit train with me on a journey into the awful side of amateur pornography.

3,873,217 06.10.16 Various Amateur
The Caught Compilation TWO

The Caught Compilation TWO

Peeping Toms, Darling Nikki's and other miscellaneous perverts getting hilariously interrupted in the middle of trying to bust nuts.

4,115,744 06.04.16 Various Busted!
The World's Smallest Penis

The World's Smallest Penis

Meet the man whose penis looks more like a belly button with testicles. The man who gives credence to the old adage of "it's just cold outside", in response to why ones cock would be smaller than a vienna sausage.

1,743,355 05.30.16 Anonymous LULZ
The 19th Hole

The 19th Hole

I've never liked golf... or any sports for that matter. I don't see the point of putting balls in holes for points 'n shit, but when the goal has been replaced by sluts with gaping sideshow buttholes, you have earned my attention. Full video here.

1,444,962 05.26.16 Camacho Gape
Interracial Blowbang Confessions

Interracial Blowbang Confessions

A.K.A. "Django the Fifth's Revenge", is the story of a self-proclaimed "black cock slut" on a mission. Notice the highly viscous load of seminal fluid dangle dancing off her chin the whole scene... LOL. [Full Scene: HERE]

1,801,608 05.22.16 TG LULZ
Homo Attempts Straight Porn

Homo Attempts Straight Porn

Steven Daigle is the gay dude that got kicked off "Big Brother 10" and went on to fucking dudes on video for a job. Except for this scene, where he hilariously has an epic hetero pornstar threesome. [Full Scene / Homo Vids]

2,269,614 05.10.16 TG Famous
Type ? for random video