Making Fun of Cutters! [LOL TRIGGERS]

1,661,549 views
Uploaded Jul 19, 2016
source: Face Fucking

Why don't you post more vidz duran? Well kids unlike these girls, efukt videos don't cut themselves and this hilarious piece of troll cinema could be the greatest Self Harm PSA of all time. #swag [More Cutter Porn: HERE]

The World's Smallest Penis

The World's Smallest Penis

Meet the man whose penis looks more like a belly button with testicles. The man who gives credence to the old adage of "it's just cold outside", in response to why ones cock would be smaller than a vienna sausage.

1,804,923 05.30.16 Anonymous LULZ
Peeping Tom Fail

Peeping Tom Fail

Woooah. Was he pooping and fappin at the same time? I thought I was the only one. And as for the cameraman - sucks he broke your lense but that's what you get for spying on someone capable of defending themselves. Next time try victimizing a woman. Less damage, more lulz.

1,036,485 09.10.09 admin Voyeur
Friendly Fire

Friendly Fire

Dude gets blasted with man chowder after standing in the line of fire like a dumb shit rookie. Even worse, most of the load landed right in his belly button. Gonna have a real fun time cleaning that one out buddy!

2,487,102 05.30.10 admin Porn Bloopers
Fattest Pussy Ever

Fattest Pussy Ever

Her vagina looks a lot like a baseball mit, same color too. If you're gonna be 69'ing her with you on bottom, do yourself a favor and bring along a snorkel.

1,274,506 10.24.08 admin Beef Curtains
VRfuckdolls:  A sex game where you can customize your sex partner

VRfuckdolls: A sex game where you can customize your sex partner

Fullfill your deepest fantasies with our fully interactive gameplay. Built your dreamgirl in few minutes. YOU decide what happens next.

61,396 06.10.17 GA Advertisement
How to Find the G-Spot

How to Find the G-Spot

Ever seen a girl go from :) to :o to >:O in 2 seconds flat? Lemme tell ya... it's all fun and games until you make contact with the fallopian tubes at 27 MPH.

256,317 06.09.17 Pornhub Teen
Worst shit you'll see today. Promise

Worst shit you'll see today. Promise

Pregnant sisters, overly-hung midgets and a race to outdo dad's cum stains. I don't know if I'm jerking off to porn, or a Charlie Sheen family reunion.

140,911 06.05.17 Inhumanity WTF
VRfuckdolls:  A sex game where you can customize your sex partner

VRfuckdolls: A sex game where you can customize your sex partner

Fullfill your deepest fantasies with our fully interactive gameplay. Built your dreamgirl in few minutes. YOU decide what happens next.

76,622 05.26.17 GA Advertisement
Shameless Fingerbanging

Shameless Fingerbanging

What can I say? She's a slut with time to kill and he... well, he has a membership card to the local clinic. How could this not end with a fistful of Alabama Hotpocket?

79,567 04.10.17 Inhumanity Busted!
Type ? for random video