Endless Orgasm Causes Brain Damage

5,715,360 views
Uploaded Nov 10, 2010
source: Kink

Using some sort of futuristic device stolen off the set of Stargate SG-1, this woman's clitoris is vibrated into an orgasmic oblivion. Imagine if the lead characters of both The Exorcist and I Am Sam were delicately molded into one - this woman is what you'd get. More HERE!

Midget Quits Anal Scene

Midget Quits Anal Scene

She doesn't really look like a midget, but I assure you she is indeed a wee one. I just spent the last 1 minute and 13 seconds fapping to the full version, in which she clearly reveals her height to be a mere 4 foot 8. You know what that means? Facial Abuse is eligble for the highly coveted equal-opportunity employer of the year award! Vote accordingly.

2,721,189 06.22.09 admin Painal
How To Harass An 18 Y/O Into Doing Anal

How To Harass An 18 Y/O Into Doing Anal

I've heard a lot of desperate men say a lot of desperate shit just to keep their cocks submerged in teen sphincter.. but to essentially give a girl the greenlight to defecate on your penis just to avoid a 3 min. potty break? That's a level of dedication I hope to never know. FULL VIDEO HERE!.

4,739,988 05.06.13 TG Painal
Tree Fuck LOL

Tree Fuck LOL

Damn. That tree has a big cock.

2,017,545 02.16.08 admin LULZ
The Most Obnoxious Cameraman in Porno History

The Most Obnoxious Cameraman in Porno History

To find a man truly worthy of this title we must dig deep into the early days of internet pornography. A time when potato quality was top notch and only took 2 hours to download. MOAR HERE.

1,700,920 06.14.14 admin LULZ
VRfuckdolls:  A sex game where you can customize your sex partner

VRfuckdolls: A sex game where you can customize your sex partner

Fullfill your deepest fantasies with our fully interactive gameplay. Built your dreamgirl in few minutes. YOU decide what happens next.

68,330 06.10.17 GA Advertisement
How to Find the G-Spot

How to Find the G-Spot

Ever seen a girl go from :) to :o to >:O in 2 seconds flat? Lemme tell ya... it's all fun and games until you make contact with the fallopian tubes at 27 MPH.

256,865 06.09.17 Pornhub Teen
Worst shit you'll see today. Promise

Worst shit you'll see today. Promise

Pregnant sisters, overly-hung midgets and a race to outdo dad's cum stains. I don't know if I'm jerking off to porn, or a Charlie Sheen family reunion.

141,309 06.05.17 Inhumanity WTF
VRfuckdolls:  A sex game where you can customize your sex partner

VRfuckdolls: A sex game where you can customize your sex partner

Fullfill your deepest fantasies with our fully interactive gameplay. Built your dreamgirl in few minutes. YOU decide what happens next.

76,986 05.26.17 GA Advertisement
Shameless Fingerbanging

Shameless Fingerbanging

What can I say? She's a slut with time to kill and he... well, he has a membership card to the local clinic. How could this not end with a fistful of Alabama Hotpocket?

79,783 04.10.17 Inhumanity Busted!
Type ? for random video